Čas na zábavu – čas na lasergame

Blíží se den volna, kterého se už nemůžete dočkat a jediné, na co myslíte je to, abyste ho nestrávili doma pouhým nicneděláním? V tom případě zavolejte vašim přátelům, rodině nebo i kolegům z práce a zorganizujte pro všechny den plný akčních zážitků. Lasergame Praha je totiž tím pravým řešením pro volný čas, který nechcete jen tak promarnit. Tato novodobá forma zábavy se specializuje na to, aby si všichni zúčastnění přišli na své a dosáhli relaxu i tak, že se pořádně zapotí.

2 ARÉNY A VELKÉ MNOŽSTVÍ HER

Nabídka je dostatečně pestrá na to, abyste neváhali zamířit právě k nám. Máte možnost vyzkoušet si 2 arény a celkem 11 různých her, které si v nich můžete zahrát. První aréna „Labyrint“ vás přivítá do prostředí zahaleného do tmy. O to více bude stoupat vaše touha po tom, vyjít ze hry jako vítěz a zasáhnout soupeře na místě, které je určené ke střílení. Budete se orientovat jenom za pomocí neonových světel a z toho důvodu bude o něco náročnější zasáhnout protivníka tam, kam musíte. Historická aztécká aréna vám zase nabídne otevřené prostředí, ve kterém nalezete chrámy a vstoupíte do džungle, která je plná šikovně zvolených úkrytů. Pokud jich objevíte, podaří se vám snadno a bez větší taktiky – porazit ostatní.

Na začátku hry dostane každý z vás speciální vestu označenou svítícími body, do kterých se budete muset po celou dobu hry snažit trefit. Pokud světla zhasnou, hra pro vás končí. Každá vesta má jiné barevné označení, abyste měli lepší přehled o tom, kde se kdo nachází. V některé hře však půjde o to, aby větší skupina bojovala proti jednomu protivníkovi. V tom případě se barevné označení daných vest, bude měnit.

DSC8113

Objevte kouzlo hry, o které se v nynější době tolik mluví a která za sebou nechává řadu spokojených lidí a pozitivní energii, kterou vám na konci přinese. Není přece nic lepšího než to, zažít pocit, že se občas můžete vrátit do dětství díky hraní, které je vhodné i pro dospělé.

Záznam v registru vám v získání peněz překážet nemusí


Víte, jak je snadné přijít k záznamu v registru? Stačí k tomu opravdu málo! Stačí troška nepozornosti a takový záznam je hned na světě. Třeba díky tomu, že se opozdí vaše platba za telefon anebo za energie, třeba proto, že zapomenete uhradit zdravotní a sociální pojištění. Samozřejmě existují i mnohem větší prohřešky, které jsou takovým záznamem v bankovním či v nebankovním registru pokutovány, nicméně je dobré vědět, že všichni, kdo mají nějaký záznam v registru, nemusí být hned velkými hříšníky.

graf z mincí
Jenže to je fakt, který bankovním úředníkům nevysvětlíte. V bance jsou nastaveny velice snadné počty: máte záznam v registru – nemáte nárok na půjčku, to je celé, tak to funguje. Ta pravidla platí pro všechny stejně, ať už se jedná o notorického dlužníka anebo o někoho, kdo si nevšimnul, že z jeho účtu včas neodešly peníze. Banky na svých přísných pravidlech lpí, a dokud nebude váš záznam z registru vymazán, tak vám peníze nedají. A takový výmaz z registru může trvat od několika měsíců až po několik let.
A kdo z těch, kteří nutně potřebují peníze, má čas na to, čekat tak dlouho? Samozřejmě, že nikdo! A proto je mezi lidmi tak populární hypotéka bez registru.
triko z bankovky
Hypotéku bez registru si můžete sjednat v nebankovní společnosti a je to velice snadné. Jedná se o moderní finanční společnost, které záleží na pohodlí jejích klientů, takže kvůli žádosti o nebankovní půjčku nemusíte vůbec nikam chodit, vše můžete snadno a rychle vyřídit přes internet.
Stačí, když si na webových stránkách najdete online formulář, který hravě během několika minut vyplníte a odešlete. Pokud vám opravdu záleží na rychlosti získání peněz, tak k němu nezapomeňte přiložit také několik fotografií nemovitosti, kterou se za svou půjčku zaručíte – protože ručení nemovitostí je nezbytná podmínka, kterou není možné nijak obejít. A samozřejmě si pročtěte také všechny uvedené informace, které na webu najdete, protože když člověk žádá o půjčku, tak by měl být v obraze.

Nevěsta má být nejen krásná, ale také spokojená

Možná právě vy hledáte ty nejkrásnější svatební šaty, a také spolehlivou půjčovnu, ve které byste si je mohla půjčit. Důkladný výběr je jistě na místě, protože na kvalitě půjčovny závisí i kvalita šatů a služeb, jaké vám zde nabídnou. A jisté je, že pokud jde o svatbu, tak se vyplatí nešetřit, protože takový den je jen jediný v životě.

nevěsta s rozloženou sukní, spadané listí

Jistě není potřeba ani rozházet všechny peníze a vzít si ještě navíc úvěr, i skromná svatba může být krásná. Nicméně právě na svatebních šatech ušetříte už tím, když si je nenecháte ušít na míru, ale půjčíte si je v půjčovně. A když si vyberete opravdu spolehlivou půjčovnu, budou vám šaty padnout stejně dobře, jako kdyby byly šité přímo pro vaši postavu.

V bohatě zásobené půjčovně svatebních šatů Praha Svatební šaty společenské plesovénarazíte jen na opravdu kvalitní modely, které jsou po všech stránkách dokonalé. Renomovaná francouzská návrhářka je zárukou toho, že budete opravdu tou nejkrásnější ženou mezi všemi, tak, jak to má u nevěsty být. Volit můžete mezi desítkami nádherných šatů z těch nejlepších materiálů, mezi které jistě patří satén, tyl anebo organza. Ať už si zvolíte luxusní propracovaný vzhled šatů bohatě zdobených krajkou a pošitých perlami anebo jednoduchost a jednoduché střihy, tak zde si v každém případě dobře vyberete.

krajkové záda šatů

Navíc, co je důležité, je to, že si můžete zvolené šaty nechat upravit na míru tak, aby byly ve váš velký den dokonalé. A mezi tím, kdy vám šaty nekompromisně padnou a vy se v nich cítíte jako bohyně, a tím, kdy je musíte neustále kontrolovat, je velký rozdíl. Jistě i vy chcete svůj velký svatební den prožít v pohodě a příjemné atmosféře, bez zbytečných starostí. Nadto, skvěle padnoucí šaty vám dodají sebevědomí, takže se budete dobře cítit a nebudete šetřit úsměvy, takže budete ještě krásnější a na vaši svatbu jen tak někdo nezapomene.

Naučte se, jak zvládnout nedostupnost zboží, aniž byste poškodili vaše SEO

Když vaše stránka s e-komercí najednou vyprodá všechno nabízené zboží, tady je hned několik strategií, které vám pomohou zvládnout vaše indexované stránky a obrátit zkušenost zákazníka v prodej.
 
Každodenní problém v on-line obchodech, který zandal na pořádnou bolest hlavy mnoha podnikatelům, je právě nedostupnost zboží. Z hlášení, které připravil Daniel Corsten a Thomas Gruen (PDF) můžeme zjistit, že jejich výzkum, který byl proveden v sedmi zemích světa, ukázal, že skoro pětina produktů nabízených on-line je nedostupná. Co to vlastně znamená? Ne jenom ztracené šance zboží prodat, ale také ztráty, které se týkají marketingových investicí, které se již nikdy nemusí zpeněžit.
 
Nedostupnost produktů a zboží může být shrnuta do dvou kategorií pro zákazníka:

  • Odejít z obchodu a najít další obchod, který nabízí stejný produkt, změnit kanál prodeje (podívat se po produktu v kamenném obchodě) nebo jednoduše si rozmyslet nákupu, když už nebyl dostatečně motivován pro jeho koupi.
  • Zůstat v obchodě a čekat, jestli produkt bude dostupný, podívat se po jiném produktu té samé značky, která by splňovala jeho očekávání nebo zvolit produkt úplně jiné značky.

 
Ekonomický cíl každé e-komerční stránky je prodávat co nejvíce zboží. V tomto článku, se podíváme na způsoby, jak zvládnout nedostatek zboží, aniž bychom poškodili náš byznys a jak vlastně můžeme přeměnit nedostupnost zboží v prodeje.
 

Zjistěte, kolik tratíte

Každý průmysl je jiný a každý e-shop má svá vlastní pravidla. Abychom mohli spatřit rozsah problému, musíme vědět přesná čísla, se kterými bychom mohli zapojit Google Analytics do práce. Můžete získat informace o zobrazení stránky o produktu (název a kód produktu), který indikuje dostupnost produktů. Pokud chcete daleko přesnější informace, můžete poslat informaci jedenkrát za sezení tím, že uložíte cookie s informací, i kdyby byla informace o nedostupnosti produktu již poslána do Google Analytics. Jestli nevíte, jak to udělat, doporučujeme přečíst si článek od Adama Greco, který to všechno popisuje ve velkém detailu.
 
Jakmile implementujete mechanismus zmíněný výše v hlášení o produktech, uvidíte, kolik šancí prodat ztrácíte. Pokud přidáte také cenovku k nedostupnému produktu a to znásobíte průměrným poměrem konverzí, zjistíte, kolik peněz vlastně „nevyděláte“.
 
A v tu samou chvíli také zjistíte, kolik návštěvníků navštívilo tento nedostupný produkt. Uvidíte, jestli chtěli zvolit jiný produkt nebo čekají, jestli se jejich chtěný produkt nestane dostupným (například aktivací upozornění na dostupnost) nebo naopak odejdou z obchodu, aniž by si cokoliv koupili.
 
Řekněme, že máte nějakých deset tisíc produktů, ze kterých, statisticky, dvacet procent máte permanentně nebo dočasně nedostupných. Nyní pojďme zvážit pár extrémních případů a zodpovězme otázku, jak vlastně zvládnout nedostatek v zásobování e-shopů.
 

Žádný příchozí provoz, žádný interní provoz

Máte produkt, který není nijak zajímavý ani žádný zájem neprobouzí. Možná je ten správný čas na to znovu přehodnotit nabídku? Možná myslíte, že nemá žádný smysl nechávat produkt v e-shopové nabídce, pokud není populární nebo není dostupný, že se nikdy nepřemění na nákup.
 
Říkáte, že to nestojí nic a nemá to co dělat se SEO? No, má.
 
Jeden z hlavních cílů Google je poskytnout uživateli velmi kvalitní obsah ve výsledcích vyhledávání. Pokud jim můžete pomoci s tímto cílem, budete odměněni daleko větší viditelností a daleko větším provozem.
 
Metrika, která ovlivňuje druh informace uložené v indexu internetových vyhledávačů, je rozpočet procházení. Počet obsahu indexovaného internetovým vyhledávačem a také jak aktuální je, je do značné míry závislý na viditelnosti služby ve výsledcích vyhledávání. I když rozpočet procházení není vůbec vážen jako signál hodnocení, je velmi těžké představit si provoz na webové stránce, pokud substránky nejsou indexovány a informace ve výsledcích vyhledávání není aktuální.
 
Když zůstanete v indexu internetových vyhledávačů, dejme tomu dva tisíce stránek, které nemají žádnou hodnotu (to může být ostatně jeden z možných závěrů, pokud negenerují provoz) a nejsou nijak užitečné pro uživatele (ani pro toho, který již došel k obchodu jinou cestou), je možná na čase zhodnotit, jestli není ten správný čas zbavit se takových produktů jak z indexu internetového vyhledávače, tak z obchodu samotného. A to se automaticky přeloží do rychlosti, s jakou Google bot bude procházet stránku. Jak na to?

  • Pokud jsou zde podobné produkty, které generují provoz a konverze, vytvořte 301 redirekt k těmto podobným produktům.
  • Pokud tu není žádný podobný produkt, redirektujte odstraněnou substránku do kategorie, kde ten produkt byl.

 

Není tu žádný organický provoz, avšak stránky produktů jsou stále navštěvovány

Situace se zde poněkud komplikuje. Máte nedostupné zboží, které jsou na té samé substránce, kde uživatelé svou návštěvu začali, avšak uživatelé se k nim i tak dostanou. Je pravděpodobné, že když tyto produkty byly dostupné, uživatelé je taky kupovali.
 
Pro e-komerční stránku s okolo osmi tisíci substránkami, se kterými pracujeme, jsme vyjmuli nedostupné produkty z kategorií stránek a dali jsme jim noindex, nofollow vlastnosti, protože tady nebyly žádné jiné podobné ekvivalenty v obchodě. Nedostupné produkty mohly být tedy nalezeny v interních výsledcích vyhledávání. Udělali jsme to takhle:

  • Služby stránky byly dočasně ztlumeny, díky čemuž jeho „síla“ byla rozdělena do několika substránek.
  • Počet substránek, které Google bot potřeboval indexovat, byl limitován.
  • Většina uživatelů nemá ráda, když zjistí, že je nějaký produkt nedostupný, takže díky tomu, že jsme takové předměty odstranili z kategorie stránek, nevytváří a nezažívají žádnou frustraci.

 
Způsob popsaný výše změnil strukturu služby a ovlivnil SEO viditelnost pro stránky kategorie, které přinesly menší pokles v provozu v časovém úseku asi tří měsíců. Po opětovném doplnění skladu, reindexování těchto produktových substránek a indexace ve všech sekcích obchodu, se vrátila viditelnost a provoz do svých původních úrovní.
 

Stránky, které převádějí s externím provozem

V tomto případě, velmi špatné rozhodnutí mohou přinést ne jenom ztrátu převodů, ale také ztrátu samotného provozu. Tím, že máte produkt, který je dobře viditelný ve výsledcích vyhledávání, znamená, že si nemůžete dovolit odstranit je ani redirektovat je na nějakou substránku podobného produktu. I když by tohle mohl být docela kýžený úhel pohledu SEO, protože stránka by byla zmenšena, redirektováním provozu (s dočasným redirektem 302) na podobnou stránku by mohlo zmást některé uživatele.
 
Nedostatek redirektů z odstraněných produktů a také odpověď serveru s 404 chybou (stránka nenalezena) může vyústit v:

  • To, že uživatel odejde ze stránky, nebo
  • Ztrátu síly z externích odkazů, což povede ke stránkám produktů (pokud nějaké existují)

 
A co více, pokud tu nejsou žádné redirekty, zpráva „produkt nedostupný“ je pravděpodobně (uživatele) vrátí do výsledků vyhledávání, což bude zaznamenáno ve zvýšeném „bounce“ poměru.
 
Proto zde, ještě než učiníme nějaké kroky, je důležité identifikovat důvod, proč je produkt nedostupný.
 

Dočasná nedostupnost produktu

I když přibližné datum dostupnosti produktu je známé a nachází se někde v rozmezí jednoho či dvou týdnů, stále e vyplatí vyřešit problém nedostupnosti marketingovou cestou. Máme ny mysli věci jako „hodiny“, které odpočítávají čas k datu doručení s možností koupit si předmět ještě předtím, než je sklad zásoben. Připomíná to Early acces u videoher. Pokud nabízíte nějakou slevu pro dlouhé čekání, spousta z těch, kteří nijak produkt nepotřebují, určitě využije příležitosti ke koupi předmětu za levnější cenu.
 

Sezónní produkty a kategorie

Tady byste se měli zamyslet ne jenom o individuálních produktech, ale také o celých kategoriích. Odstraněním kategorie jako „vánoční dárky“ nebo „Černý pátek“, které převádí jednou za rok, by byla chyba.

Na durhou stranu, změna produktových stránek do informačních hubů by dávala smysl. Dovoluje to neustále budovat viditelnost pro tyto kategorie v organických výsledcích vyhledávání, za účelem změny obsahu na stránku, která prodává, jakmile přijde ten správný čas. A ve stejnou chvíli odpojení stránky od struktury menu nijak neuškodí.
 
A co sezónní produkty? Pokud nejste výrobce vánočních dekorací, nepotřebujete skladovat skleněné baňky nebo další dekorace po celý rok. Nemůžete si být ani jisti, jestli budou ty samé produkty dostupné i příští rok.
 
Odstraněním či skrytím produktů s 404 zprávou tak, že redirektujete do stránky kategorie, může být tím nejlepším řešením.
 

Produkty se přestaly vyrábět anebo z neznámých důvodů se nedoplnilo zboží

 
Zaveďte své klienty (ale neposílejte je přímo s 301 redirektem) k podobným produktům za účelem finalizace jejich koupě. Produkt, který je nedostupný v obchodě, by neměl být slepou uličkou na cestě ke koupi. Získejte výhodu tím, že využijete provoz, který tu už je.
 
Ale za žádných okolností byste neměli odstraňovat takové produktové substránky nebo dokonce redirektovat je, ba i s 301 redirektem.
 
Řešení, které doporučujeme, je prezentováno jako alternativa, podobný produkt na kartičce produktů těch nedostupných v takovém způsobu, ve kterém je dostatečně jasné zákazníkovi, aby pokračoval a přidal produkt do svého nákupního košíku.

 
Takhle budete schopni užít si provoz a převodů z produktu, který se přestal například vyrábět.
 
Tato strategie je využivána ke generování provozu z produktů, které nikdy nebyly nabízeny ve vašem obchodě kvůli agresivní distribuční politice dovozce. V takovýchto případech je konkurence relativně malá v organických výsledcích vyhledávání a mohla by se potenciálně přeměnit ve velký provoz s malými SEO náklady.

A jaké si vyberete právě vy?


O čem je tedy konkrétně řeč? Samozřejmě o společenských událostech, takže se těšte na plesy, ale také na různé oslavy narozenin ve velkém stylu, svatby či kulaté výročí. Všechny tyto události a ještě mnohé další, mezi které ještě můžeme zmínit například firemní večírky, bály nebo návštěvy vysoce postavených divadel si také zaslouží, abyste měly jako dámy patřičnou garderobu. Co se tím tedy myslí? Samozřejmě šaty dle vašeho výběru, které budou nádherné a vkusné abyste zářila kamkoliv půjdete.
květiny
dívka
K těmto důležitým šatům,které jistě budou na první pohled nepřehlédnutelné, což šaty samozřejmě mají být, i když jsou to jenom koktejly na noblesní večeři či velice luxusní a stylové na ples, kde si toho můžete dovolit opravdu hodně, nebo jenom jednoduché a hezky laděné do šatů družiček když jdete na svatbu, však musí zdobit ještě jedna maličkost. Nesmíme zapomínat na kabelky psaníčka. Ty jsou velice důležité a to pro každou dámu. Ke krásnému oděvu patří také tento malý a elegantní doplněk, který je velice podstatný. Jistě jej budete chtít skloubit s barvou vašeho oblečení, či ještě lépe, možná jej budete ladit s boty.

Nezkazíte nic snad žádnou barvou

1.       Typická je světlá, takže se snad ke všemu hodí krásná bíla s lehkými doplňky nebo z ekologické kůže či s drobnými kamínky, nebo kašmírová či vysoce elegantní a k jakýmkoliv šatům či botám velice půvabná černá, u které se říká, že touto barvou nikdy nic nezkazíte.
2.       Máme však na výběr i z mnoha různých jiných odstínů od vínové až přes růžovou, fialovou, červenou, v podobě saténové verze nebo lurexové. Mnoho druhů na výběr vám zajistí, že se s určitostí toto psaníčko bude hodit k vašim nádherným šatům. Stejně tak jako přenádherné květiny jsou i ženy velice půvabné, když sladí všechny doplňky, které pak utvoří ten nádherný celek. Pořiďte si i vy k šatům to pravé, co vám nikdy při ruce nesmí chybět. Ženám kabelky a psaníčka zkrátka dodávají styl, ale také eleganci a půvab. 

Jenom s tím nejúčinnějším lékem se vám podaří opravdu zhubnout


Dnešní svět je velmi hektický a udržení si optimální váhy je velmi složité. Není čas na dodržování správného jídelníčku a na samotné posilování také čas nezbývá. pomerančJak si má potom člověk udržet štíhlou linii, když mu čas nedovolí se o své tělo správné starat? Ničeho se neobávejte, protože my pro vás máme opravdu skvělé řešení v podobě léků na hubnutí, které vám pomohou zatočit s přebytečnými kily.
koktejly
 

Na trhu je spoustu přípravků na snížení váhy. Vyberte si ten správný

V dnešní době je trh přesycený různými přípravky na snížení váhy, které zaručí úspěch, v podobě ztráty kilogramů, ale ne vždy, jsou tyto přípravky opravdu účinné. Je potřeba si vybrat takové, které jsou opravdu spolehlivé a ověřené. My vám právě takové nabízíme a ujišťujeme vás, že spokojenost našich stálých klientů hovoří za vše. Jenom s našimi přípravky se vám podaří trvale snížit svoji hmotnost a nebudete se muset bát, že svá ztracená kila naberete zpět. Tak už neváhejte ani minutu a vyberte si přípravky, které vám nabízíme, protože ty jsou opravdu účinným pomocníkem v boji s nadváhou.

Nevěřte lživým reklamám

Upoutávek na přípravky, které jsou účinné a zbaví vás přebytečných kilogramů je bezpochyby spoustu, ale nenechte se zmást. Jejich propagace slouží jenom k tomu, aby ošálila spotřebitele, a ti si potom zakoupili přípravek, který v sobě nemá nic jiného, než že vás obere o peníze. Nejdůležitější jsou zkušenosti jiných uživatelů, a jenom na základě jich si můžete být jistí, že vám tento přípravek opravdu pomůže zhubnout. My vám nenabízíme pouze reklamu, ale účinný prostředek, jak doopravdy snížit svoji váhu. Tak neváhejte a využijte našich jedinečných léků, které jsou spolehlivé a stoprocentně účinné. Uvidíte, že z výsledku budete opravdu nadšeni, to vám slibujeme.

Typy na aktivní dovolenou

V dnešní době vyhledává stále více lidí akční zábavu na dovolené.  A nemůžeme se divit, nabídka těchto zážitků stále roste a na trhu se objevují stále nové a nové možnosti. Že nemáte nápady, co je pro vás to pravé? Přinášíme rychlý přehled adrenalinových zážitků.

potápěči u rybiček

1)      Cykloturistika – je asi nejznámějším a nejdéle provozovaným letním typem aktivní dovolené. Kolo má doma téměř každý a většinou nejsou potřeba žádné dodatečné větší výdaje. Na kole můžete cestovat sami anebo si můžete vybrat již sestavený zájezd od ck.

2)      Lyžování – je zimní alternativou aktivní dovolené pro spoustu českých domácností. Můžete si vybrat ze sjezdového lyžování, které je stále velmi populární, anebo běžkami, na kterých se můžete vydat prozkoumat různě náročné trasy po ČR, ale i v zahraničí.
horské jezero

3)      Rafty – pokud máte rádi kombinaci vody a zábavy, jsou pro vás rafty ideálním řešením aktivní dovolené. Stačí se naučit ovládat plavidlo, nastudovat pravidla, sehnat super partu a můžete vyrazit.

4)      Lanová centra – jejich síť se rozrůstá po celé republice a výběr je dostatečně veliký. Vybrat si můžete od dětských tras téměř u země, až po ty náročné v několika metrech nad zemí pro profíky. A nemusíte se bát, dohlížet na vás budou vyškolení instruktoři, kteří vás v případě nouze osvobodí.

5)      Horská turistika – je ideálním kombinací „výletu“ na čerstvém vzduchu a adrenalinu. Vše se odvíjí především od vaší fyzické zdatnosti, ale také od vašeho odhodlání. Co je ale předem jasné, že tento typ dovolené nabízí jedny z nejkrásnějších scenérií, které si jen umíte představit.

6)      Potápění – je spíše doménou zahraničních dovolených a převážně exotických destinací. Mezi nejkrásnější dostupné potápěčské oblasti patří především Egypt a Chorvatsko. S potápěčkou výstrojí můžete objevovat krásy a taje úplně nového, barevného podmořského života, který vás jistě uchvátí.

Je toho opravdu spousta a výběr záleží jen na vás. Ať už si ale vyberete cokoliv, určitě to bude stát za to a vaše dovolená ve vás zanechá příjemnou vzpomínku spojenou s množstvím zážitků, na které nezapomenete, a možná že brzy budete hledat další nápady, jak strávit aktivní dovolenou.

Google oznámil novou aktualizaci pro Google News ve vyhledávání, přidává podporu pro 3D ve výsledcích vyhledávání a další

Google oznámil hned několik různých aktualizací pro vyhledávání toto úterý, hned v první den jeho každoroční Google I/O konference pro vývojáře. Tyto aktualizace se budou týkat Google News, top stories, obrázků, Google Lens a dalších funkcí.
 
Více informací v Google News. V samotném Google Vyhledávání bude společnost spouštět zlepšení pro jeho Top Stories sekci. Sekce Top Stories (Top příběhy) nebude obsahovat pouze ty nejautoritativnější a nejrespektovanější příběhy, které se budou týkat témat, která jste v minulosti již vyhledávali, ale také se zde začnou objevovat informace o těchto tématech, časové úseky nejrůznějších události a dokonce bude nově zahrnovat i přehratelná vysílání.
 

Google 3D objekty a AR. Google také demonstroval způsob, jakým bude přidávat funkce vylepšené reality (AR – Augmented Reality), tedy tak, že nově nabídne a inkorporuje 3D objekty do výsledků vyhledávání. Google uvedl, že můžete umístit, zobrazit anebo interagovat s 3D objekty přímo ve svém vlastním rozhraní prohlížeče. Google také uvedl v jeho příspěvku na blogu, že AR funkce ve vyhledávání budou spuštěny později tohoto měsíce. Když tedy budete vyhledávat na Google například určité druhy zvířat, budete mít možnost zobrazit si modely v 3D zobrazení a také s možností AR ve vědomostním panelu.
 
 
 
Společnost demonstrovala, jak by to zhruba vypadalo, tím, že ukázala 3D kostru, která se objevila jako překrývající ve výsledcích vyhledávání.
 
Můžete poté umístit 3D objekty do vašeho domova nebo kanceláře za použití AR. Tohle se hodí zvláště tehdy, když potřebujete vidět, jestli by se vámi vybraný polštář hodil na vaši pohovku. Nebo jak by mohly nové tenisky vypadat na vašich nohách. 
 
Google Lens. Google Lens aktualizace zahrnují jednak možnost překládat text ve více než sto jazycích, ale také nyní dokáže Google Lens přečíst text nahlas – tato funkce se nejprve objeví u odlehčené vyhledávací aplikace Google Go a až poté na všech ostatních.
 
Google lens také může zvýraznit populární jídla v menu. Uživatelé mohou kliknout na ikonky hvězdy, překryté hned vedle jídel na menu, které jsou shodné k relevantním recenzím a fotkám z Google Mapy.
 
 
Google sdělil, že Google Lens byl využit k zodpovězení více než jedné miliardy vizuálních otázek. Google Lens používá strojové učení, pohled počítače a fakta z Google Vědomostního grafu k poskytování odpovědí.
 
Google Asistent. Google přináší svého „služebníka“ Duplex pro internetové vyhledávání, aby tak uživatelé a vyhledávající mohli dokončit úkony on-line, jako například rezervace auta nebo nákup lístků do kina.
 
Google Asistent se také stává mnohem chytřejší a mnohem rychlejší. Zrychlení je až desetinásobné u Google asistenta, nyní podporuje také multi-tasking a daleko více funkcí. Pixelová zařízení budou schopna podpořit tyto aktualizace až ke konci roku. Můžete se dozvědět mnohem více o aktualizacích pro Asistenta a proč na nich bude tolik záležet ve článku přímo ZDE.

Do terénu s novým Jeepem Trailhawk


Nejdražší verze nejmenšího Jeepu s označením Trailhawkse odlišuje především světlou výškou zvětšenou o 21 cm, kryty podvozku, jiným zpřevodováním nebo přidaným režimem Rock, který zajišťuje maximální trakci při jízdě po kamenitém povrchu.
auto grand cherokee


Hodně terénně působí i tlačítko s nápisem 4WD Low, které navozuje pocit přítomnosti redukční převodovky, ve skutečnosti se jedná o elektronický systém, který vynucuje rozjezd na první rychlostní stupeň v každém režimu a hlídá citlivost plynového pedálu a stabilizačního systému ESP.


Po čerstvém představení faceliftu můžete do verze Trailhawk objednat i Led balíček všech kompletních světlometů. Renegade Trailhawk není sice vyloženě terénní auto jako je Wrangler, ale od poměrně malého SUV není důvod toho požadovat více. Velice dobře zvládá jakýkoliv nestabilní povrch, ať je to písek, štěrk, kameny a podobně.


Automaticky připojovaný pohon zadních kol pracuje hladce, protáčející se kola jsou rychle přibržděna. Díky velké světlé výšce a ochranným krytům se není třeba obávat kontaktu podvozku s překážkami. Krátké převisy omezují také riziko odření nárazníků. Přitom zlepšení funkcí v terénu nebylo vykoupeno znatelným zhoršením jízdního projevu na běžných silnicích.
světlo džípu


Trailhawk je nabízen pouze s nejvýkonějším vznětovým motorem 170 koní a s devíti stupňovou samočinnou převodovkou. Navzdory slušným tabulkovým výkonům dynamika v reálném světě nenadchne. Problematický je také poměrně hlučný a hrubý projev motoru.


V krátkém shrnutí ze říct, že tento Jeep má dobré terénní schopnosti, prostorný interiér a velký zavazadlový prostor. Negativa jsou v poměrně vysoké ceně verze Trailhawk, hlučnosti motoru, nepříliš dobré dynamice a velké spotřebě paliva.


Tento vůz je nabízen za cenu 853 000 ,- Kč, určitě stojí za zvážení zda si nekoupit levnější verzi, která nabízí dobrý poměr ceny a kvality.

Jak se správně obléci na ples?

Mnohým lidem hodně záleží na vizáži na veškerých společenských akcích. Kdo by přeci nechtěl udělat dojem a u toho ještě navíc vypadat úchvatně? Velmi důležité je se řídit podle toho, co máme na pozvánce. Napoví nám, jestli se máme ohlížet po róbách či kratších večerních šatech.

šaty

Aby ženy ohromily, kupují si nové šaty, doplňky, nechávají si dělat účesy od kadeřníků apod. Ovšem říká se, že muži nedoplňují krásu své ženy, jelikož nosí neslušící obleky a ještě navíc se při jejich nošení dopouští mnohých chyb.
Pokud se muž chystá na formální ples, měl by na sobě mít pánský smoking. Pokud se však jedná o neformální ples, měl by zvolit tmavý oblek. Co se týká společenské etikety, není vhodné, aby si muž odkládat své sako ve společnosti. Měl by zvolit bílou košili, pouze s dlouhými rukávy. Kravatu nebo motýlka by měl zvolit tak, aby byl barevně sladěn se svou partnerkou. Velmi elegantním doplňkem pro pány je kapesníček do saka.

kravata

Nemyslete si, ženy to mají v přípravách jednodušší. Na klasických plesech si vystačíme s večerní toaletou sahající těsně pod kolena. Velmi důležité jsou punčochy, lodičky a malá kabelka. Nejčastěji se tedy používá psaníčko. Pokud chcete být ozdobou večera a vezmete si na sebe velké večerní šaty, pak každého určitě velmi okouzlíte. Pokud se ale chystáte na událost, kde se preferuje velká večerní toaleta, pak by šaty měly zdůraznit váš šarm.
Mně osobně se tyto šaty opravdu velmi líbí a určitě jimi fascinujete nejednoho muže. Nezbytnými doplňky jsou lodičky, sladěné šperky a psaníčko.

To, co je opravdu velmi nevhodné jsou například letní šaty, kostýmy, vícebarevné košile, bílé ponožky k tmavému obleku nebo příliš krátké šaty.

motýlek

Dobrou radou pro ženy by mělo být to, že by si měly vybírat šaty nejen podle vzhledu, ale také podle typu jejich postavy. Černá barva je sice dobrou volbou, ale velmi pěkně také vypadá barva vínová, tmavě modrá nebo olivová.

Pokud byste se rádi dozvěděli více, určitě navštivte .